Amb aquest Bloc vull donar a conèixer els dolços que vaig fent. Són les primeres passes per dur a terme, algun dia, un projecte més gran i llaminer. Per qualsevol cosa: edurnezermoduz@hotmail.es MOLTES GRÀCIES! / Con este Bloc quiero dar a conocer los dulces que voy realizando. Son los primeros pasos para llevar a cabo, algún día, un proyecto mayor y más dulzón. Para cualquier cosa: edurnezermoduz@hotmail.es ¡MUCHAS GRACIAS!
RECEPTES I FOTOGRAFIES FETES PER MI / RECETAS Y FOTOGRAFÍAS HECHAS POR MI

dimarts, 2 de desembre del 2014

Galetes de xocolata / Galletas de chocolate

Què us he de dir de les galetes? Avui en dia n’hi ha de tots tipus, de diferents sabors, colors, decorades, farcides, dolces, salades, etc. Actualment acostumen a rebre el nom de cookies, a causa de l’estampida de mots anglosaxons que es van introduint en el nostre llenguatge.
No deixen de ser un dolç fornejat, de textura més aviat seca, amb la mida justa per menjar-les d’una queixalada i que aguanten força bé el pas dels dies.

¿Qué tengo que deciros de las galletas? Hoy en día hay de todos tipos, de diferentes sabores, colores, decoradas, rellenas, dulces, saladas, etc. Actualmente acostumbran a recibir el nombre de cookies, debido a la estampida de términos anglosajones que se van introduciendo en nuestro lenguaje.
No dejan de ser un dulce horneado, más bien seco, del tamaño justo para comernos-las de un bocado y que aguantan muy bien el paso de los días.
Pel que fa a les galetes dolces, els ingredients base gairebé sempre són mantega, sucre, farina i ous, tot i que en molts casos incorporen fruits secs, confitures, caramel, xocolata, entre d’altres afegits que les fan encara més delicioses.
Les galetes que veieu a les fotografies estan elaborades amb una base senzilla i tradicional, a la qual s’ha afegit xocolata en pols i xocolata de sabor més intens en forma de trossets ben petits. Això fa que les galetes tinguin un contrast de sabors, però també en textura, ja que dins la galeta es poden apreciar els diferents trossets de xocolata.

Respecto a las galletas dulces, los ingredientes base casi siempre son mantequilla, azúcar, harina y huevos, aunque en muchos casos incorporan frutos secos, mermelada, caramelo, chocolate, entre otros añadidos que las hacen aún más deliciosas.
Las galletas que veis en las fotografías están elaboradas con una base sencilla y tradicional, a la cual se le ha añadido chocolate en polvo y chocolate de sabor más intenso en forma de trocitos pequeños. Esto hace que las galletas tengan un contraste de sabores, pero también de textura, pues en el interior de la galleta se pueden apreciar los diferentes trocitos de chocolate.
Senzilles, tradicionals i, sobretot, temptadores. Ideals per marcar-se un detall o dir, en versió llaminera, “T’estimo” a les persones del nostre voltant.

Sencillas, tradicionales y, sobretodo, tentadoras. Ideales para marcarse un detalle, o decir, en versión dulzona, “Te quiero” a las personas de nuestro alrededor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada