Amb aquest Bloc vull donar a conèixer els dolços que vaig fent. Són les primeres passes per dur a terme, algun dia, un projecte més gran i llaminer. Per qualsevol cosa: edurnezermoduz@hotmail.es MOLTES GRÀCIES! / Con este Bloc quiero dar a conocer los dulces que voy realizando. Son los primeros pasos para llevar a cabo, algún día, un proyecto mayor y más dulzón. Para cualquier cosa: edurnezermoduz@hotmail.es ¡MUCHAS GRACIAS!
RECEPTES I FOTOGRAFIES FETES PER MI / RECETAS Y FOTOGRAFÍAS HECHAS POR MI

dimecres, 18 de febrer del 2015

Brownie amb nous i glassejat de xocolata / Brownie con nueces y glaseado de chocolate

Sou fans de la xocolata? Si és així, aquest és un dolç a la vostra mida. Avui us porto un Brownie, un dolç típic als Estats Units. El seu nom prové del mot marró en anglès, brown, i ho podríem traduir com marronet.  

¿Sois fans del chocolate? Si es así, este es un dulce a vuestra medida. Hoy os traigo un Brownie, un dulce típico en los Estados Unidos. Su nombre proviene del concepto marrón en inglés, Brown, y lo podríamos traducir como marroncito.
Es tracta d’un pastís de xocolata, de textura cruixent per fora i molt melós per dins. És més aviat prim, ja que no porta gasificant i no puja excessivament. Els ingredients principals són ous, cacau pur, xocolata negra, mantega, sucre de canya, sucre blanc i farina. Les proporcions de cada ingredient són les que donen un toc especial a aquest dolç, que a la vegada por portar nous, com en aquest cas, mantega de cacauet, festucs, entre d’altres.
L’origen d’aquest pastís, com en molts antres casos, no se sap amb total certesa. La creença més popular és que una mestressa de casa va oblidar posar gasificant a la massa d’un pastís i d’aquest error, un error genial, en va sorgir el Brownie.

Se trata de un pastel de chocolate, de textura crujiente por fuera y muy jugosa por dentro. Es más bien delgado, pues al no llevar levadura no sube excesivamente. Los ingredientes principales son huevos, cacao puro, chocolate negro, mantequilla, azúcar moreno, azúcar blanco y harina. Las proporciones de cada ingrediente son las que dan un toque especial a este dulce, que a la vez puede incorporar nueces, como en este caso, manteca de cacahuete, pistachos, entre otros.
El origen de este pastel, con en muchos otros casos, no se sabe del todo cierto. La creencia más popular es que una ama de casa olvidó poner levadura en la masa de un pastel y de este error, un error genial, surgió el Brownie.
S’acostuma a servir calent i acompanyat de gelat, però sol i fred també és una autèntica delícia!

Se acostumbra a servir caliente y acompañado de helado, ¡pero solo y frio también es una auténtica delicia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada